fredag den 19. juli 2013

Laura 5 år

Min lille PIGE. Hende med de mange kjoler i alle regnbuens farver. Hende der har en fantasi så stor at hun vil gå fantastisk i spænd med "Den lille Prins". De vil forstå hinanden... Hun vil muligvis skrappe af ham og gå sine egne veje, hvis noget ikke passer den lille dame. 
Hun vil helt sikkert lytte til "råt musik" (rock musik), mens hun danser rundt og rundt med lidt forsigtige trin. De krøllede lokker vil killer hendes lille næse, der opsnapper hver en duft. Hun vil rynke på næsen hvis duften er fæl. Hun vil lytte efter hvad du siger og du kan være stensikker på at spørgsmålene vil være mange og at hun tænker hvert et ord og hver en tanke til ende. Hun er et af de slags mennesker, som forstår at leve i stedet for at efterleve. Jeg beundre hende for det og vil gøre mit bedste for at gøde og vande denne egenskab. Jeg tror hun vil drage på eventyr med en kuffert fuld af kjoler, omhyggeligt pakket ned... Men ikke endnu. I dag har hun fødselsdag. 
5 år.
Hvis jeg kunne vil jeg drysse rosenblade på hendes vej gennem livet - hele vejen. Men hun kan selv. Hun vil selv og en dag får hun lov... Jeg elsker at jeg må låne hende, nogle timer, nogle dage, nogle uger, måneder og år, lidt endnu.




















11 kommentarer:

Fru Thornholm sagde ...

Sikke smukke ord og dejlige billeder! Stort tillykke med hende :-)

Tina sagde ...

Hjernevrimmel. Første gang jeg besøger denne blog - men bestemt ikke sidste.

Du skriver fantastisk, og jeg har nu siddet og læst flere måneder tilbage i din blog, bare fordi den rørte mig.

Efter at have læst din blog, sidder jeg her og savner min datter som er i vuggestue, noget ved din blog har rørt mig dybt.

Blot et par ord fra mig - Tak for en fed blog. Bliv ved med at skriv.

Bloggen sagde ...

Hvilket dejligt indlæg!!!
Tillykke med datteren.

Lena (By Warberg) sagde ...

Stort tillykke med din smukke datter. Sikke nogle skønne billeder, jeg føler næsten at have været en del af festen :)
Kh Lena

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Tusind tak skal du have

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Rigtig mange tak for de virkelig søde ord! Skønt at du vil læse med!

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Tusind tak skal du have!

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Kære Lena.
Mange tak! Så har mine ord virket (:

Anita sagde ...

Har lige fundet vej til din skønne blog gennem Christina/Rappedikke.

Sikke nogle smukke billeder og sikke en fortryllende måde du (be)skriver din datter på. Glæder mig til at følge dig fremover - og tillykke med hende :)

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Mange tak skal du have Anita. Sikke dejligt at du vil følge mig. Dejlig sommer til dig!

camille MILK og co sagde ...

Så flotte billeder Camille. Jeg vil glæde mig til at se endnu mere :-)

Kh Camille.