mandag den 12. december 2011

Foto Give Away konkurrence

Hvad vil du sige til at tage dit barn, dit hamster, din gravide mave eller dig selv under armen og møde op et sted i Århus og stå model for en stund - fuldstændig kvit og frit?
Med denne Give Away udlodder jeg én omgang portrætfotografering af 1 stk. levende væsen. Du vælger selv hvilket!
Du kan deltage i løjerne på følgende måde.
1 lod får du ved at kommentere indlægget, blive fast læser og linke til min blog (Har du ingen blog er du lovlig undskyldt)
2 lodder får du ved kommentere indlægget, blive fast læser og selv lave et indlæg om min Give Away. Du må med fornøjelse bruge billederne fra dette indlæg!

Den heldige vinder udtrækker jeg den 18. januar 2012. Herefter aftaler vi hvornår det vil passe dig eller din at blive foreviget på bedste vis!
God fornøjelse!



63 kommentarer:

bruuntorjusen sagde ...

Åh hvor ville jeg elske at vinde denne give away og få fotograferet med skønne datter Nora på
1½måned :o)
1 lod fra mig
Hilsen Marie Louise
mltorjusen@hotmail.com

Helle sagde ...

ej øv jeg bor i kbh og der er lidt langt til Århus med 5 børn ,det vil koste en formue ... håber andre er heldig :)

Din-og-Flere-Giveaway-Her

Lotteriet sagde ...

Orv det kunne være helt sjovt at prøve at få taget et nyt portræt!!
Jeg melder mig med to lodder.
Er fast læser, hermed kommentaren og her er link til mit indlæg

http://lotteriets-tanker.blogspot.com/2011/12/foto-give-away.html

Jeg krydser fingre..

DiSign-Keramik sagde ...

Jeg vil også gerne vinde denne give away, og hvis jeg er heldig, så må jeg derefter tage stilling til om det skal være yngste, ældste, eller for en gang skyld mig selv som skal fotograferes.

God jul

Kh. Dianna

P.s. deltager med 1 lod.

Nina sagde ...

Wauuu...eg vil bestemt også gerne være med i denne fantastiske "Give Away"...
Er med på 2 lodder....

KH Nina

Louise Lassen sagde ...

Hej Camilla. Ved ikke helt hvorledes man deltager, men nu har jeg tilmeldt mig som fast læser (tror jeg nok) og jeg deler dit link på facebook. Håber det er nok til at deltage! :-) ville elske at få ungerne fotograferet af dig :-)
Hilsen Louise

Julie sagde ...

Årh det er en god give-away! Jeg er med på 1 lod. Vil super gerne have Filuca fotograferet

Dragonfly sagde ...

Det er virkelig en fin give away. Jeg vil vildt gerne deltage med et lod!

leisure - knit sagde ...

Jeg vil rigtig rigtig gerne deltage - og håber på at vinde et fotografi af mig selv med min kære mand. Vi har nu været gift i 10 år og ejer ikke et billede, hvor det kun er os to siden vi blev gift - så det ville være fantastisk. Jeg smider 1 lod i puljen. Kh Dorte

Betina sagde ...

Det var da den fedeste præmie jeg længe har set :) super fede billeder! Jeg er klar med et lod, men jeg må "nøjes" med et enkelt lod, da jeg ikke selv er kommet igang endnu! Men jeg følger med fra nu af ;)

L sagde ...

Hvor lækkert! :D
Deltager med 2 lodder.

Linket til mit indlæg om din giveaway;
http://louisececilie.blogspot.com/p/profil.html

Louise Cecilie
Louise1990louise@hotmail.com

M sagde ...

Dejlig give away. Elsker flotte fotos på min væg :-) Er med på 2 lodder.

Louise Hartmann sagde ...

Nej hvor en skøn give away! Jeg vil virkelig elske at kunne få taget billeder af min lille datter! Så jeg krydser virkelig finger :)
Rigtig god jul :)

Stine Vasard sagde ...

Jeg er med på to lodder - sikke en god give away.. hvis jeg vinder skal jeg have billeder af min yngste søn!

Tanja sagde ...

Det var da en fantastisk give away.. er med på to lodder :) mangler lige at linke til dig.. ordner det ligeså snart jeg kan komme til computeren... har barn på arm og sidder med mobil ;)

God tirsdag. (meget våd tirsdag)

Malene sagde ...

Den vil jeg meget meget gerne vinde. 1 lod til mig.
Kh. Malene

Be My Dragonfly sagde ...

Den vil jeg helt vildt gerne vinde... det er da en herre fed præmie..
ER med på 1 lod..

VH Rikke

Helle K. sagde ...

Min datter bor i Aarhus og jeg er sikker på, at hun ville elske at blive fotograferet - så jeg deltager med et lod :) Tak.

Anonym sagde ...

Det må da helt klart være min tur til at blive fotograferet, hvis det bliver mig der vinder :-)
Det er altid børnene der får lov :-)
Det er som altid nogle fantastiske billeder du har taget.

1 lod fra mig

Tinna B. Budtz

Anne-Mette sagde ...

Nej hvor fedt Camilla. Jeg kommer gerne til Århus og bliver fotograferet af dig <3

Jeg linker og laver et blogindlæg om din skønne Foto Give Away.

Fast læser er jeg allerede og her har du kommentaren.

http://annemetteshave.blogspot.com/

Louise sagde ...

det ville da være perfekt at vinde en sådan god præmie. Nupper et lod. :-) louiselebeck@gmail.com

Lise sagde ...

Jeg er med på 2 lodder...

Rikke sagde ...

Det er da en skøn give away, jeg er med på et lod :)

Birgitte sagde ...

super give away 2 stk lodder til mig

Unknown sagde ...

Åh den ville jeg gerne vinde!

1 lod ;)

Maiken

JeanetteSmedJakobsen sagde ...

Jeg har sagt det før og siger det gladeligt igen...jeg er stor beundrer af dine billeder:) De fanger menneskerne omkring dig i de mest sigende og varme situationer..og det bedste er, at de ikke er opstillet, men grebet i nuet:) I like, I like! Så derfor HÅÅÅÅÅBER jeg virkelig, at jeg bliver den Heldige:)
Jeg deltager med 2 lodder (fast læaser:tjek, link til din blog: tjek, kommentar: tjek)

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne ønske denne Give Away for en studie kammerat- hun hedder Stinne :)

KH Tina

Anonym sagde ...

Og jeg ønsker mig den selvfølgelig også. Ingen tager bedre billeder end dig!!! <3

Eeyorenyk sagde ...

Det kunne da være en fantastisk præmie at vinde! <3 Jeg deltager med 2 lodder.

Eeyorenyk sagde ...

Hov ... Den sendte i stedet for bare at hoppe ned på næste linje. Ahem. Men jeg vil altså gerne deltage med 2 lodder.

Eeyorenyk
www.cautious.dk

Heidi sagde ...

Hep - to lodder herfra.

Super smukke fotos.

Tine-pigen sagde ...

Fantastisk give away, ville være skøn at vinde...
1 lod til mig
KH Tine
tine-michael@pc.dk

bade-and sagde ...

Sikke en god giveaway! Jeg vil meget gerne deltage:)

Hilsen
Mette
(bade-and@hotmail.com)

Unknown sagde ...

Jubiiii - lyder herligt. 1 lod til mig tak ; )

Stinne sagde ...

Øj jeg ville gerne vinde denne super lækre give away. Jeg har fire børn så ved ikke lige om det måske skulle være det fædrende ophav der skulle portræteres...

Vi er tit i Århus - da familien bor i Hadsten!

FEDT at du orker. Godt nytår - jeg er på med to lodder.

Linda sagde ...

Wauh...det må blive mig selv der skal på de fotos:-)
Jeg bliver aldrig fotograferet;-)

Jeg er med...to lodder fra mig

Anonym sagde ...

uhh jeg er med på to lodder...KRAM

Anonym sagde ...

Hej Camilla, sikke da en fin gave at give ud!

Dario og jeg vil meget gerne være med i konkurrencen. Og håber selvfølgelig at vinde. Er sikker på du vil kunne tage nogle helt surverene billeder af ham. Og måske lidt sjovt for dig at prøve barndommens yndlings motiv igen ;0)

Godt nyt år :0) Anna

Anna sagde ...

Det kunne være super fedt at vinde! Jeg linker fra min blog. En lod til mig, og rigtig godt nytår:-)

Mange hilsner
Anna

Pip som Pap sagde ...

Så fik jeg endelig lavet et indlæg om din fine fine Give Away - som jeg bare ville elske at vinde. Så deltager med 2 lodder.

Godt nytår til dig og dine kære

Pia

morslille sagde ...

Jeg har alt for længe forsømt at få mit afkom fotograferet, så det ville da være fantastisk at vinde - og skulle jeg være så heldig, bliver det svært at vælge mellem 4 stk. arh den ældste bor i Sverige og bliver fotograferet så rigeligt, 2. ældste vil hade det så er jeg nede på 2, mon man kan tilkøbe, hvis man ikke kan vælge.
1 stort lod til mig.
KH Charlotte

*lume* sagde ...

Jeg er med på 1 lod ;0) Kh Dorthe

Loppelækkerier sagde ...

Åh, denne her give away kunne jeg virkelig godt tænke mig at vinde. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder og x'ede fingre :o)
Kh Charlotte.

Ps. Mit indlæg om din give away kan ses på min blog via dette link:

http://loppelaekkerier.blogspot.com/

Unknown sagde ...

Vil gerne deltage med 1 lod og selvom jeg bor på øen så kommer jeg til Århus engang i mellem og besøger familie:)
Godt nytår

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Det er liiiige det jeg mangler... så det ville være helt perfekt :)

Det er virkelig smukke billeder du tager!

Godt nytår :)

KH Maria

Katja sagde ...

Virkelig lækker give-away. Jeg vil meget gerne deltage.

Skt.Helena sagde ...

Jeg deltager gerne med 1 lod
Lækker præmie :-)

Carina sagde ...

Jeg deltager også med 1 lod. Ville tage min dejlige datter med...
Krydser Fingre.
Godt Nytår
Knuz Carina Hille

TrineTusindTing sagde ...

Uhhh!!!!! Jeg er med på et lod!!!!!!!

Lene sagde ...

Ih hvor jeg håber at jeg kan være så heldig at vinde denne gode give away. Ved allerede hvad mit motiv skal være.
Vil gerne deltage med 2 lodder. Du kan tjekke mit indlæg her:
http://meiknielsen.blogspot.com/2012/01/lkker-give-away.html

Unknown sagde ...

Sikke en fed give away, jeg vil super gerne være med ;)

http://imriley.org/?page_id=205

XoXo Rikke
ImRiley.org
Rikkeh88@gmail.com

Birgitte sagde ...

Det vil nok blive min 4 årige datter som skal fotograferes hvis jeg er så heldig at vinde, jeg deltager med 1 lod :-)
Birgitte bzopearl@yahoo.com

Helle sagde ...

Hejsa.
Sikke en flot give-away. - og hvor ville jeg ønske at prøve at være model for en dag.
Hilsen Helle

mette b sagde ...

Jeg vil rigtig gerne deltage og vinder jeg, skal det såmænd være mig selv, der skal portrætteres. Det er nemlig mange år siden at jeg er blevet fotograferet og jeg er selv fotografen i huset, så der er ikke så mange billeder af mig...
En tur til Århus er altid dejlig.

Jeg deltager med 1 lod og linker her:
http://frbrinch.blogspot.com/p/lodtrkninger.html

Venlig hilsen
mette b

Finurligheden sagde ...

Åhr, det gad jeg godt vinde! 1 lod smider jeg i puljen

Louise Sloth sagde ...

Sikke en fed præmie. Jeg er med på 1 lod.

Anonym sagde ...

Sikke en skøn give away.. Da jeg altid selv er fotograf herhjemme, kunne det være super rart med billeder af mig selv med min efterhånden tykke mave.. Jeg er med på et lod..

Kh MorStine...

Mette sagde ...

Sikke en skøn give-away. Det ville være super dejligt at vinde en fotografering af min lille datter. :)
Mvh. Mette

Trine (groovy baby) sagde ...

Det er jo MIIIIIIN præmie det her. Ta' mig, ta' mig, ta' mig!!!

1 lod til mig, tak.

Tina (Mulles verden) sagde ...

Åh elsker billeder og går selv meget op i det, så ville elske at få taget nogle skønne billeder af mine to små guldklumper... er med på 1 lod..
Smil fra Tina

Dorthe Brogaard Larsen sagde ...

Hvor ville det være sjovt med et portræt af mig til min mand når vi har kobberbryllup i februar :-)
Hilsen Dorthe brogaardlarsen@gmail.com

Carina sagde ...

ih hvor ville jeg gerne vinde et billede af min lille engel:)

Bolette Hildebrand Christiansen sagde ...

Desværre ingen blog, men jeg er med på kommentar og som fast læser