torsdag den 27. november 2014

Tik-tak

Et år er gået, et år er forsvundet ud af mine hænder på det der føles som et øjeblik. 
Bloggen har stået stille - helt stille. Mit liv har gjort alt andet end det. Jeg har været gravid og jeg er blevet mor for tredje gang. Til endnu et lille livsstykke, der naturligvis ikke kan hedde andet end Liv. En lille vidunderlig tøsepige mere til samlingen.
Jeg savner at skrive og drage på rejse i ordenes verden. Jeg har det som om jeg helt har glemt hvordan man gør? Det med ordene. De står i kø for at komme ud, men falder over hinanden i én stor pærevælling, når jeg slipper dem løs. Måske jeg skal lukke dem ud én efter én. Den første er sent afsted. Lidt forsigtigt…


















8 kommentarer:

Karen (mig og mine stjerner) sagde ...

Jeg savner også dine ord, Camilla! Håber at du vil dele nogle flere med os - tak for dette dejlige indlæg og dine smukke billeder <3
Kh Karen

Helle sagde ...

godt at se dig på blogge igen :-)

Lotteriet sagde ...

Lykken er: En kærlig familie
Og det kan man se at du har :-)
velkommen tilbage, du har været savnet!!

Frk. Struds sagde ...

Dejligt at have dig tilbage. Jeg glæder mig til at læse med igen :-)

Stort tillykke med Liv, og sikke nogle dejlige billeder af hele familien :-)

SiriR sagde ...

Tillykke!! Dejlige billeder af jer alle sammen:)
Og dejlig med et indlæg fra dig!

Livsglimt sagde ...

Wauw, helt vidunderlige billeder!
KH Lisbet

Fru Thornholm sagde ...

Er sikker på at du nok skal få styr på ordene - det er du så god til! Ser frem til flere ord og billeder her på bloggen :-)

Ellen Kathrine sagde ...

Stort tillykke med den fine pige.