mandag den 27. april 2009

Et sjældent syn


Det er ikke hver dag, at man i Østjylland kan opleve solen gå ned i havet - desværre!
Men når man er på ferie ved vesterhavet er det ikke noget sjældent syn og er man som jeg (og Henrik) så smider man gerne hvad man har hænderne og griber kameraet for at forevige en smuk solnedgang.
Tilbagevendt fra en skøn ferie. Vi fik slappet af (som man nu kan med en flok energibomber til småpiger), vi fik spillet BezzerWizzer og endnu engang blev jeg bekræftet i, at viden jeg ikke skal bruge indenfor nærmeste fremtid ligger gemt lidt for langt væk eller simpelthen er ikke-eksisterende! Min bror burde jo have et hoved på størrelse med en fuldmåne med et ordentlig skud væksthormon... han påstod nu selv at han de fleste gange gættede... meeeen.
Vi fik nydt det fantastiske vejr, ved havet (hvor vi ikke helt fandt ud af hvordan der kunne være østenvind, men samtidig blæse en halv pelikan vestfra?). Chris fik rullet ned at de stejle klitter så han var rundtosset en halv time efter - hvilket syn! Solen skinnede også i Hjørring, som er en virkelig hyggelig by, det samme er Ålborg, hvor Majken og jeg powershoppede for vildt (det var vist mest mig...), mens drengene var med alle ungerne i Zoo. 
Sommerhuset var lige i øjet. Vi grillede, pustede sæbebobler, drak bailey, drømte om at sove længe, gyngede og legede én stor lykkelig familie i sommerhus... og så er det ikke engang falsk lyserødt. 
Nu er jeg tilbage på pinden, vaskekurven er ved at være tømt, småting ligger stadig spredt rundt over det hele. En familie tissemyrer har invaderet vores køkken, mens vi har været på ferie, så dem har jeg systematisk taget livet af, solen har banet sig vej gennem et par grå skyer, træer og buske er ved at være grønne (på en uge er alting sprunget ud). Jeg sidde med vådt hår og venter på min far, som skal kører med os til Øjenlæge, så Ida kan se, hvad vi andre ser... pyyh, sikke en smørre (:

Ingen kommentarer: