fredag den 17. april 2009

Se ud af noget...


Frokosttid, og jeg ved lige netop hvad jeg vil have i dag. Rester fra igår. Jeg glæder mig helt til at sætte tænderne i denne alt for høje burger der er fyldt til renden og lidt over. Jeg har det med at øse for meget på. Men jeg er typen der fortrækker meget mad på tallerkene. Måske det er her jeg skal finde forklaringen på, hvorfor jeg foretrækker kromad i stedet for fine franske restauranter?
Tror ikke helt jeg har fattet at man kan gå to gange... men det kan man så heller ikke i dag, hvor den står på rester.
Jeg sidder og føler mig helt som "Klodsmajor" (alletiders spil for børn og barnlige sjæle), da jeg bygger den ene etage ovenpå den anden... først salat... nej først et ordentlig lag karrydressing, så salat, så lidt kylling, bacon, lidt mere kylling, agurk, tomat, lidt mere kylling og til sidst det sidste bacon...Solen skinner, Laura er fodret af og jeg sidder i ro og mag med min frokost af første klasse.
Så er det, at jeg ligner sådan én her, da jeg tager den første bid... en halvrynken sur citron sssseee...

Den her burger, som jeg synes var lige til en kyllingeburger reklame, smager af muggen røv!
Ej den var såmænd okay, men jeg havde forestillet mig noget lidt andet. Brødet var blevet for hårdt, kyllingen for kedelig, baconen for slatten og det samme med salaten... tomaterne var fremragende...
Men sådan er det vist med mange ting... det ser ud af en ting, men indeholder noget helt andet...
Det får mig til at tænke på Susan Boyle som stillede i det britiske talent-show “Britan’s Got Talent 2009″... hun er vist et levende bevis på at det indvendige og udvendige ikke altid harmonere. Tjek hende lige ud! http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY

Ingen kommentarer: