tirsdag den 26. maj 2009

Fjollet...

Lettere rastløs her til morgen.
Synes der er 117 ting jeg vil i krig med, men det er som om jeg bare tosser rundt om mig selv og egentlig ikke får lavet hverken det ene eller det andet... 
Jeg vasker lidt op, så flytter jeg en bluse der er smidt på en stol - flytter den til en anden stol, så ser jeg et indslag i morgen tv, tørre en gryde af, kigger til Laura ude i barnevognen, kigger efter posten - ikke fordi jeg som sådan kigger efter postbudet (hæhæ Pia), men han fungere tit som julemand herhjemme, når jeg spændt venter på en pakke fra Trendsales eller andet, så kigger jeg op i himlen og må konstatere at solen vist svigter i dag. Det får mig så til at tænke, at jeg lige vil have sat en vask over og ærger mig over det ikke kan lufttørre udenfor.
Men lige nu sidder jeg her ved min Mac og overvejer hvad jeg nu kan fjolle lidt rundt omkring og ikke helt færdiggøre. Det er sgu mig i en nøddeskal. 
Faldt over et par gamle billeder af Ida, som jeg lige vil dele med jer derude...



Ingen kommentarer: