mandag den 15. juni 2009

Billeder

Jeg har langt om længe fundet Lauras scrapbog frem igen. Jeg har kun nået at lave fra hendes tid i maven til barnedåben, så gik jeg i stå. Der er noget helt vildt hyggeligt ved at sidde og pusle med billeder fra en svunden tid. Alting bliver oplevet endnu en gang og jeg bliver bekræftet i, at fotoverdenen er og bliver min store pasion. 
Men det var et større projekt jeg kastede mig ud i. Da jeg fandt den store kasse med billeder frem, var der billeder et par år tilbage, som endnu ikke var kommet i album. Nu er der styr på oplevelserne og diverse øjeblikke, jeg mangler "kun" at skrive teksten til dem.
Jeg har en værre lyd inde i mit hoved... Tro det eller lad være, men Laura skære tænder som bare pokker. Det er ikke engang en uge siden, at en fortand i overmunden så dagens lys og så er det da ganske fornuftigt at gå fuldstændig amok med at skære de to tænder i undermunden og den ene i overmunden mod hinanden... Det er næsten ligeså slemt som en gaffel mod en tallerken eller negle ned af en skoletavle... eller at bide i sølvpapir eller sætte tungen på et batteri... hmm hvem gør i grunden de tossede forsøg, mig - nej da.

Tror jeg vil snuppe mig et marcipanæg inden jeg går til drømmeland... det hverken lyder eller smager grimt...

Ingen kommentarer: