mandag den 7. september 2009

Mat på en mandag


Jeg vågnede igår med ondt i maven og resten af dagen var jeg nærmest boltet til sengen, lige med undtagelse af den million gange jeg rendte på toilettet! Knap så hyggelig søndag. Men det hele var ikke noget lort bogstavelig talt. 
Jeg blunnede hen og vågnede mange gang ved lyden af pigerne, Chris og farmor der snakkede, grinede og pludrede (Ja det var Laura der pludrede). Det var en fryd for mine ører at høre hvad der foregik nedenunder og udenfor. På et tidspunkt kom Ida tumlende op til mig for at vise mig hendes nye klovne-look, som far havde malet med hendes nye ansigtsmaling. 
Til morgen var det kun blevet lidt bedre med maven, så jeg tager mig en dag indenfor i varmen. Nu skal jeg så tankes op og have maven igang - så er jeg nok snart på banen igen. Tror jeg ligger ud med en riskiks og en kop cola, det sku være så godt for mauen...

Ingen kommentarer: