tirsdag den 1. september 2009

Når man ikke kan lade være...


Indenfor den sidste måned har jeg overværet intet mindre end to vielser og jeg synes det er ligeså fantastisk, smukt og rørende hver gang. Oftest har jeg set det hele gennem søgeren på mit kamera og heldigt for det, for ellers tror jeg at jeg ville tudbrøle med lyd på... I lørdags blev så første gang uden mit elskede kamera ved hånden.
Jeg havde fået til opgave at fotografere bruden inden herlighederne for alvor startede... alle forberedelserne. Da jeg forlod bilen for at gå ind i kirken havde jeg lidt svært ved at lade kameraet blive i bilen, men ville prøve at opleve hele vielsen. Meeeen, da musikken startede greb jeg min iphone og tog et par billeder. Jeg kunne simpelthen ikke lade være! Tror det er en besættelse at jeg skal fryse øjeblikkene!



Sammen

Sammen når det smager
sammen når det knager
sammen når det hele står
og mest i tomgang går

Sammen om at græde og le
sammen om at opleve og se
sammen når det hele vælter
og hjerterne sammen smelter

Sammen om at lære og være
sammen om det tunge at bære
sammen til at danse i måneskin
og bare ligge kind mod kind

Sammen i den lune sommer
sammen når dødsdagen kommer
sammen om både stort og småt
så kan det kun ende rigtig godt

-Ja, jeg kan bare ikke lade være...

Ingen kommentarer: