fredag den 23. oktober 2009

Helt til grin

Skal vi ikke starte weekenden med lidt latter? Ja ikk...
Frank Hvam var så heldig at underholde min dejlige mand forleden. Egentlig skulle jeg have været med, men lå syg og en kammerat satte sig i mit sted - heldige ham!
Chris kom hjem med en lille pjece fra Frank Hvam. Den komiker er altså blandt mine absolute favoritter, når det kommer til at få gang i mine lattermuskler! (i skarp konkurrence med min bror naturligvis). 





Lad os grine sammen! (og husk lige, imens du læser, at se Frank foran dig - det er jo den halve fornøjelse!)


"Jeg har haft uheld i kærlighed.
Til gengæld har jeg altid været utrolig 
heldige med at finde p-pladser.
Desværre har jeg ingen bil"
"Jeg har aldrig været ved en prostitueret.
Det tør jeg ikke. Risikoen for alle de
kønssygdomme. Det skal den stakkels
pige ikke udsættes for"
"Som barn var min bedste kammerat en blind
dreng. Vi delte alt. Han tror stadigvæk den 
dag i dag, at der kun er tre stykker slik i en 
Matadormix"
"Jeg er et rovdyr blandt kvinder.
Jeg går efter de syge og svage"
"Jeg er kommet op i en alder, hvor jeg hellere
vil se bøgetræ springe ud end onanere"
"Begraves eller brændes? Jeg ved
det ikke rigtig. Jeg vil helst findes
i en stor klump rav"
"38 år, så skal man pludselig op
og tisse om natten... hvis man når 
det"

1 kommentar:

Fruen sagde ...

Jeg var også med manden inde og se Frank Hvam... Og for pokker da.. Den mand var så hysterisk morsom fra ende til anden, at det skulle være forbudt.. Det var absolut stand up i en helt anden og ny liga.. Og de der vitser fra bladet.. Jo de er sjove, men de er tusinde gange så sjove, når de kommer ud af hans mund live.. Fantastisk skuespiller.. :)
kh Rakel.