søndag den 22. maj 2011

Dagens fotoshoot

Dagen har blandt andet stået i fotograferingens tegn. Havde besøg at fire søskende, som skulle have mormors gave i hus. Jeg forsøgte mig først med mit mobile fotostudie indenfor - uden held! Den ene ville ikke fotograferes, den anden ville helst fotograferes med alverdens sjove grimasser, den tredje var genert... det fungerede bare ikke! Så mellem regnbygerne hoppede vi udenfor, hvor det hele var anderledes. Jeg var i mit rette element. Ingen falsk lys, ikke så megen opstilling, bare tuller rundt og fange ungerne, lige som de er i egen person.




 Ida, fræk som en slagterhund, hoppede også med på et "skud". Svær at fange, fordi hun klatre som en anden abekat - Frygtløs, som hun er!
- Og Laura tager sig en gyngetur, stille og roligt - forsigtig som hun er...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skønne billeder...

Unknown sagde ...

super flotte billeder!!!

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Tusind tak begge to!!