fredag den 23. september 2011

BlogAward

Jeg er blevet tildelt en Blog Award og takker Auvills Univers mange gange!! 
Jeg vil udføre et par opgaver som følger med denne fine pris.


1: Give Awarden videre til 8 nye bloggere:
MusogSesse som jeg mener er alt for overset her i blogland! Kvinden bag er en af mine bedste veninder og min kreative sparringspartner. Hun fortjener i den grad en Award!
Farvelade-ballade for hendes kreative indlæg med alt lige fra skønne symaskine kreationer til min absolute favorit, som er den vidunderlige gule kalekammerseng!
Dengodefeen for at være en inspirerende kvinde.
Kirkesjov. Jamen bare titelnavnet synes jeg jo er fantastisk! En blog som bare har fanget min opmærksomhed!
Sukkertoy for oyet. Den mest yndefulde blog jeg endnu har set. Jeg elsker farverne, lyset og letheden over denne blog!
Mrs-poppins. En kvinde med et åbent hjerte. Jeg bliver ofte grebet af hendes dybe indlæg der sætter tankerne i gang hos mig!
Annemettes have. Kvinden der har styr på det med blomster og planter - lige noget for mig, da jeg kke selv er en ørn til at kende forskel på disse arter (:
Vera og vores verden. En blog jeg netop har fundet frem til, som jeg endnu ikke har læst, men som uden tvivl har fanget min opmærksomhed! <3


2: Fortælle 8 ting om mig selv. Jeg har valgt at fortælle i billeder.



Jeg hader at svømme i koldt vand, men drømmer alligevel om at kunne tage en morgendukkert - med udsigt over vandet fra mit køkkenvindue, hvor jeg sidde og drikker min varme Café Latté bagefter, som jeg iøvrigt er dybt afhængig af.



Jeg har efterhånden fotograferet til en del bryllupper. Jeg kniber en tårer eller to hver eneste gang, fordi jeg bliver alt for tænksom over stemningen og særligt præstens ord!



Jeg er måske en tand for meget serviceorgan overfor mine børn.













Jeg er fuldtændig tosset med at gå med hat/hue/kasket





Jeg er forelsket i toppen af Danmark







Og forelsket i en bid af Skagens afkast


Jeg elsker rigtig god mad, men er desværre ikke særlig kulinarisk i et køkken.


Mine piger er min inspirationskilde til uendelig meget i mit liv!

7 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sagde ...

ååå! Dette var nydelige bilder.. der ett av bildene traff meg midt i hjertet! Skagens gater.. Stian og jeg var i skagen på vår første ferie..for 10 år siden nå. NYDELIG by!

Takker for award, og SNILLE ord!!!

Klem Ida Susanne

Ditte sagde ...

Ih, tak for awarden Camilla. Jeg ville klart give den til dig også, hvis det da ikke var fordi, du allerede har fået den ;-)
Glæder mig til at kigge mine blogliste igennem for at finde skønne blogs at tildele den - har allerede mange gode bud :-)

Maiken sagde ...

Lækker måde at fortælle otte ting mere om dig selv. Du er virkelig s dygtig til at fotografere, og fange de smukke momenter.

Og det der med huen, det klæder dig altså rigtig godt. :)

Louise sagde ...

Tusind tak søde pige. Svarer snarest. Knus

Anonym sagde ...

Du tager simpelthen de skønneste billeder! Tillykke med awarden og rigtig god weekend.

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Tusind tak og jeg kunne have fundet rigtig mange flere skønne blog kvinder derude! Der vrimler med dygtige, kreative og enestående blog skribenter!

Unknown sagde ...

Dejlige billeder og jeg skynder mig at klikke videre til dine vindere, kender ingen af dem.
Jeg tror at jeg har sagt før, at dit header-billede er fantastisk, men nu har jeg lige at der ligger en mand der også, så nu gentager jeg det: Fantastisk header :)