søndag den 18. september 2011

Energisk regnvejrs søndag med drengebesøg

Først - Jeg tager hatten af for Jer derude med 3 drenge i huset! Energi niveauet er noget anderledes end ved mine 2 piger må man sige (Der kan nu også være fart på, bare rolig!)
I dag søndag, en regnvejrsfuld af slagsen, børnefri fra mine egne, ja så valgte jeg så lige at få besøg af 3 søde drengebørn. Jeg gjorde måske noget forkert i at servere muffins og sodavand? Det var ihvertfald sådan, at jeg kunne fornemme effekten på den midterste. Han var nu rigtig sød, charmerende lille fyr.
De kom af en særlig grund. Deres mor ville gerne have dem foreviget så jeg fandt fotogrejet frem og vi gik i krig. Jaaah, det var vel lidt i krig vi gik, for det var sjovere at drøne rundt på scooter, løbe omkring og ikke gå for meget i stå, end at sidde stille foran et kedeligt kamera! Fantastisk med sådan en gejst. Den må børn aldrig miste - lige med undtagelse af når de får besked på det hmmm.
Det havde nu været perfekt at fotografere udenfor, men det tillod vejret bestemt ikke i dag! 
Mindstemanden var derimod en nem lille fyr. Energien og glæden stråler ud af hans øjne, mens hans to storebrødre lavede kunstner. Hvis han kunne var han løbet med, men med kun 4 måneder på bagen løber man endnu ingen steder - hvilket var til glæde for mig og mit kamera!








Jeg er ikke til det alt for pæne, så det at bettemanden cyklede rundt i sin fine dåbskjole, som er helt tilbage fra 1957 - jaah, det passede mig ganske glimrende!

6 kommentarer:

Helle sagde ...

dejlige billeder :)

jeg er mor til 4 drenge og pyha jeg kan til tider få sved på panden ... men min datter er nu heller ikke stille så du kan tænke dig lydniveau :)

Fr. Høll´s skriverier sagde ...

Sikke en dejlig dreng. Han har nogle helt vildt charmerende øjne.

Jeg har 3 drenge (0 - 5 år)- og det er for det meste som du skriver - fuld fart på. Derfor bliver sengetid kl. 19.30 også håndhævet med hård hånd.

Jeg tror dog at tre piger kunne være akkurat lige så slemme.

Anonym sagde ...

Jamen så har du haft din sag for med sådan nogle små krudtugler ......hvad med de andre to blev de ikke fotograferet. Gode billeder af den lille fyr :-)

Mormor

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

I keder Jer ikke. Det gør jeg nu heller ikke med mine piger. Tror bare at det er på to forskellige måder de bruger energien.

Anonym sagde ...

Sikke nogen skønne billeder :o)

Unknown sagde ...

Nøj hvor er han lækker. En rigtig lille fin dreng, og rigtig gode billeder af ham!