onsdag den 9. januar 2013

Canon 5D Mark III


Kameraet her drømmer jeg om at holde i mine hænder - og ikke slippe igen, før jeg også har skudt det i stykker. 
I skrivende stund prøver jeg lige, ud i luften at fornemme hvordan det vil føles. Jeg får et sug i maven ved tanken... Jeg savner at tage knivskarpe billeder, hvor fokus ikke svigter, hvor jeg har kontrol og ikke skyder i blinde!
Valg af kamera, mærke, model osv. er en jungel og jeg har været snotforvirret, for der er ligeså mange meninger, som der er øjne bag kameraet. 
Canon 5D Mark III har jeg kastet min kærlighed over.

Dirch: Hvis du mangler penge, så bare gå ned i banken.
Bodil: Jamen du har da ingen penge i banken??
Dirch: Nej men du vil have godt af turen derned...

Jeg satser på Lotto (:

6 kommentarer:

Anne-Mette sagde ...

Suukk... Du må igang med at spare sammen søde Camilla. Dig uden kamera er jo som sommer uden sol. Det GÅR bare ikke.

Kh. Anne-Mette

Pia sagde ...

hvad med et fromt fødselsdagsønske? :-)

Jane sagde ...

Uha ja, det ønske deler jeg med dig, her blev det til den billigere 550, har slidt mit første Canon DSLR op, lys dioderne i søgeren duede ikke mere...

Håber du får dit ønske opfyldt ;0)

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Hvor er du søøøød ! Jeg har fået mig et nyt kamera. Eller er igang med handlen og jeg glæder mig så meget at jeg slet ikke kan beskrive det!!

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Det blev det! Et enormt fødselsdags ønske der gik i opfyldelse (: ikke lige kameraet her men et andet fantastisk et. Jeg får det i denne uge jubii

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Fedt det blev SLIDT op. Det betyder rigtig mange frosne øjeblikke!