torsdag den 26. marts 2009

Cafehygge

Jeg er træt og vil snart i seng.
Det har været en lang dag - skøn, men lang.
Jeg lagde ud med at fange 119eren til Århus... laaaang og dræbende tur og hver eneste gang lover jeg mig selv at "succesen" ikke skal gentage sig. Sidder hele vejen og fokuserer på, at jeg IKKE skal begynde at kaste op. Jeg bliver simpelthen så køresyg... lugten i sådan en rutebil, den gyngen der er... puha, bare jeg tænker på det og det hele snurre rundt.
Hele dagen har jeg hygget med min søde kusine Katja. Vi gik på Café Ziggy og spiste den lækreste Café burger og bagefter gik vi på Rohdes og drak varm kakao og cafélatte - den slags burde man unde sig selv noget mere. Jeg elsker den slags! Vi fik samlet op på de sidste 8 måneder, hvor vi ikke har set hinanden. Det var dejligt for hun har været savnet! Laura var med og hun var en sveske som altid... min lille solstråle.

Mange ting på hjertet, men selv mine arme og fingre er trætte, så jeg vil sige tak for en dejlig dag og finde kassen

Ingen kommentarer: