søndag den 29. marts 2009

Gået kold....

Ja, det kunne jeg også gøre lige nu. Det har været en skøn weekend, men det blev sent i går inden vi fandt drømmeland. Hyggen, vinen og baileyen trak lidt mere end de varme dyner. Chris fik så hatten passede og det var den rene hygge i godt selskab i Helenelyst.

Ida holdt ud til hun dejsede om ved 22 tiden og vågnede så igen 6.30 vintertid. Det bliver godt at få den ekstra time om natten nu, men man går vel bare det senere i seng...hmm.
Klart nok, faldt Ida om kuld da vi var på vej hjem fra farmors fødselsdag. Troede hun ville sove til imorgen, men kl. 19 vågnede hun igen og var så lige oppe 1½ time inden hun kom i seng igen... Jeg fik lige fanget et drømmende øjeblik af hende, da hun lå på sofaen i sin flyverdragt med et smil om læben.

Jeg fik syet puder forleden og det gav mig blod på tanden til at lave lidt om herhjemme. Ikke noget ret bekosteligt, bortset fra min farmors skænk, som vi netop har sendt til maler i dag. Jeg er så spændt på at se resultatet!! Eller skal det bare være lidt lækkerier til hjemmet, puder, poser, rammer, billeder og hvad der nu ellers lige byder sig af skønne sager.

Ingen kommentarer: