tirsdag den 31. marts 2009

Morgenstund

Har guld i mund... Hvad mener de egentlig med det? Jeg føler mig rimelig rusten lige nu. Hvorfor er det jeg ikke kan finde ud af, at gå i seng med hønsene, når jeg er træt om aftenen? Jeg ved jo at Laura er frisk før 6 og min krop har ikke vænnet sig til vintertiden, så den er i min verden ikke engang 5, når hun vågner og er frisk på en ny dag...
Til gengæld er Ida blevet en sovetryne. Hun har den sidste uge sovet til kl 7... og fortsætter hun i samme spor vil den jo nærme sig de 8, nu vi har sommertid.
Altså al det med den sommer/vintertid. Jeg har ikke helt forstået, hvorfor vi ikke bare kan have én tid hele året? Det er nok et eller andet med sol og måne. Vi bliver jo allesammen møgforvirret og rundt på gulvet. I går havde jeg det lidt som om at der hele tiden manglede en time - tiden fløj afsted.

Ingen kommentarer: