mandag den 13. april 2009

En bid og lidt brok

Gaaab... hvilken nat! Synes næsten ikke jeg har lukket et øje. Ved ikke hvad der er med Laura de her dage? Hun er blevet så god til at sove igennem, men de sidste tre dage har hun været vågen flere gange og i nat var den hel gal, så jeg lagde mig ind til hende på en madras og her tumlede vi så rundt indtil kl 5.20 og hun var frisk... pyyh, det er jo nat på det tidspunkt af døgnet... Kan godt mærke at jeg efterhånden er i søvnunderskud, men må jo bare passe min seng om aftenen.
Nå, ikke mere brok herfra.
Det er sjovt med denne blog. Den har en psykologisk indvirkning på mit humør.
Jeg hader for meget brok og selvmelidenhed. Den slags kan man altid finde, hvis man holder sit fokus på det.
Det er som om de skønne ting bliver forstærket, når jeg skriver dem ned og det sætter en bølge af positive tanker igang. Prøv det, prøv det, det er den rene terapi (:
Jeg fik taget et hav af billeder til påskefrokosten hos mine forældre igår. Jeg elsker stemningsbilleder der viser en bid af mit liv. Det er de her uigenkaldelige øjeblikke, som jeg nyder at kunne fastfryse med mit kamera - kigge på engang imellem og mindes med et smil på læben. Er jeg i et brokhjørne er det netop disse billeder der giver mig lyst til, ikke bare at snuppe en bid af kagen med hapse det hele!

Ingen kommentarer: