torsdag den 21. maj 2009

Lidt af det hele!


Når et lys slukkes så tændes der et nyt...... 
Endnu en af mine fastre sov stille ind i nat og tabte til kræften. Det er ved at være for meget med det kræft i min fars familie. Ud af otte søskende er fem døde af kræft og en har overlevet det hele to gange... Jeg er bare taknemlig over at min far er sluppet udenom... Ja, når det kommer til den slags er jeg nok bare mig selv nærmest, selvom det gør mig frygtelig ondt at tænke på dem der har mistet en af deres aller kæreste.
Men solen vil skinne igen og det gjorde den så allerede i dag! Camilla har født en velskabt søn med det mørkeste hår og helt igennem fuldendt! Hvor er det bare fantastisk og jeg er simpelthen så lykkelig på hende og Marks vegne! Jeg husker som var det igår, det de oplever lige nu... det er så enestående en oplevelse at blive forældre... fantastisk overvældende, lidt skræmmende og lykkeligt på samme tid!

Idag har været en af de her dejlige dage. Mine forældre kom i formiddag med morgenbrød, som vi hyggede os med og så har vi ellers tilbragt hele dagen ude i det skønne sommervejr. Far har trimmet vores græsplæne, mens mor gik og nussede lidt som en mor bare er god til! Ida har leget med alle Fælledparkens børn, spist aftenmad hos naboen og kommet hjem med blomster til sin mor. Laura har kravlet lidt rundt og hapset i græsset, hoppet på trampolin... og jo, fået sin FØRSTE tand og sagt IDA. Jeg sad et stykke tid og sagde Iiida, Iiida, Iiida og så kom det fra Laura "Iiida" Jeg er altså temmelig stolt af den bette trold der nu er 10 måneder og to dage (:
Nu vil jeg lige have syet de sidste ting færdig til lillemanden i Horsens! Han bliver en begavet lille fyr. Skal vist også finde en lille ting til stolte storebror Noah. 
Hvor er livet fantastisk med alle dets mange facetter og finurligheder!

Ingen kommentarer: