onsdag den 20. maj 2009

Kørt af sporet


Endnu en tur på Randers sygehus... Hmm ret imponerende på godt en uge og så mig, der stortset aldrig har været sådan et sted med mindre en fødsel har været igang.
Denne gang med Ida, som fik fingeren i klemme i hjerteveninden Zofies hoveddør. Av for den siger jeg bare! Det kunne have stået en voksen mand omkuld. så grim som den så ud.
Jeg var noget bekymret for om Idas lillefinger ville ende som farmands... men heldigvis gik vi derfra 7 timer efter med en forbinding på størrelse med en voksen håndværker tommeltot og en stolt Ida! (Vi ventede simpelthen næsten i 6 timer!! - hurra!). Hun tog det hele i stiv arm, selvom vi flere gange sagde at når noget gør ondt, må man gerne græde. 
Jeg bryder mig ikke om det sidespor vi er kommet ud på! Vi må i en voldsom fart få vendt skuden og komme på rette vej igen!
Allerede efter en dag i børnehaven med indianerfest måtte jeg agere sygeplejerske og skifte hendes forbinding. Den var både smurt ind i jord, makrel og muddersmask - man er vel et rigtigt legebarn!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

det var godtnok en stor finger,til så lile en pige,hvor er hun tapper,man ønsker at tage de små knups fra dem så de ikke skal lide, men det er jo dem der er med til at forme dem.Det er dejligt med billede og opdatering du er en skat. knus til jer alle fra farmor