onsdag den 13. maj 2009

Når alting flasker sig...


Hvis vi taler timing, kunne vi vist godt have gjort det lidt bedre, da jeg blev gravid med Laura, meeen sådan blev det ikke og så havde vi jo heller ikke fået lige netop hende.
Jeg nåede kun lige at hente mit eksamensbevis inden hun meldte sin ankomst, så på den måde var det jo helt fint (selvom jeg godt lige gad have haft lidt mere tid til at forberede og lave ingenting...), men i den anden ende passer det så helt hen i vejret. Min barsel slutter nu her den 6. juni og fra 1. august har vi plads til Laura. I mellemtiden kan jeg så risikere at blive sendt ud i arbejde af fagforeningen. Til at starte med brød jeg mine tanker omkring dette... håbløst, for det man ikke kan gøre noget ved er jo tåbeligt at bruge energi på. 
I dag poppede der så lige et brev i postkassen. Vi har fået plads pr. 1. juni hos Irene, som vi havde som ønske... wheee, er bare så glad! Men jeg synes jo Laura er alt alt for lille til at komme ud i den store stygge verden og der er kun 17 dage til start... pyyh, er hun klar? er jeg klar? Det bliver vi nok, mon ikk.
Jeg har bare nydt denne barsel helt igennem. Har ikke kedet mig en eneste dag, men det bliver selvfølgelig spændende at komme ud i marken igen og se hvor jeg kommer til at arbejde.
Nu mangler jeg så bare lige at få et af de jobs jeg har søgt... så kan man vist godt sige at tingene flasker sig (: 

Ingen kommentarer: