mandag den 1. juni 2009

Hygge når det er bedst







Hjemvendt fra årets pinsetur med solen lige i hælene hele vejen fra Mellerup til Auning. Igen i år har denne weekend været indbegrebet af hygge på højt plan! 
Jeg nyder Chris`families selskab. De forstår virkelig hvad det vil sige at holde pinseferie, men de er efterhånden også nogle hajer til det. Vil skyde på at det er 15 år de har  kørt denne tradition og længe leve traditionerne, hvis det er samme slags som denne!
På to døgn har vi både spillet rundbold, kongespil, brædtspil, "spark til øl flaske spil", lavet skattejagt, haft vandkamp og været ved stranden. Nogle har fisket, nogle været i Tyskland efter forsyninger, vi har lavet snobrød, grillet og spist en masse lækker mad, til det næsten kom ud af ørerne. Vi har siddet rundt om bålet, som uden det, ikke ville være en rigtig pinsetur, nogle har nydt en irish Coffee eller en flaske rødvin, andre har drukket sig i hegnet... alt sammen nogen der skaber en rigtig pinseturs stemning! 
Jeg glæder mig allerede til næste år og håber at Laura vil sove bare lidt længere, så hyggen foran bålet kan nydes til de sene nattetimer.

Imorgen går det løs... et nyt kapitel starter i Lauras liv, dagplejen kalder. Jeg er lidt spændt, men 100% tryg ved at aflevere min lille guldklump. 
Men lige nu kalder drømmeland for mig... fuglene synger stadig... sikke jeg elsker denne årstid!


Ingen kommentarer: