onsdag den 26. august 2009

Fremtidsudsigter



Da jeg ventede Laura, eller var det Ida?... Det må være Laura... Da drømte jeg en nat at jeg skulle føde og fødegangen lå op af en skobutik. Ekspedienterne/jordemødrene rendte frem og tilbage mellem skosalg og babyfødsler. Kan i se det for jer? Det må vist være sparetider i stor stil.
Grunden til at det må være, da jeg ventede Laura er, at der tydeligvis er kommet en lille pige med hang til sko ud af den fødsel. Hun må have duftet læder og skosåler fra første færd, for hvis Laura kan få lov at stå på hovedet i vores skoskab så er hun i sit es. Hun vandre rundt med skoene på hænderne og ser meget meget stolt ud. Hun piller, kigger, smager og undersøger skoen i detaljer... mums.


Fra imorgen skal jeg være græsenke 4-5 dage. Chris tager til Belgien for at se Formel 1. At han gider køre så langt for at høre på sådan en omgang støj. Han glæder sig som et lille barn og det er skønt at se. Jeg kan ikke huske hvornår jeg har måtte undvære ham så længe. Tror det er første gang og jeg kommer virkelig til at savne ham - meeen, det skulle jo være sundt at savne lidt... Tror allerede han savner han små prinsesser og imorgen er jeg ikke i tvivl om, at Ida spørger til faaaar. Nu vil jeg lige gå ind og nyde ham inden jeg skal til at savne...

Ingen kommentarer: