tirsdag den 27. oktober 2009

Overraskelse

Jeg har tidligere skrevet om denne her syklub min veninde og jeg har lavet i vores børns børnehave. Der er ikke den helt store tilslutning - faktisk er vi kun os to (: Men vi hygger os gevaldigt og gør samtidig noget godt for alle de dejlige børn. Lige nu sidder vi og syr intet mindre end 110 grydelapper, som ungerne skal lave deres eget håndtryk på, pakke ind og lægge under juletræet til deres stolte forældre (shhh det er en hemmelighed!). Vi håber på lidt assistance, da vi hellere vil sy sansepuder/poser, kjoler, hatte og andet der ikke skal masseproduceres. 
Da aftenen var ved at være omme gav Pia mig denne pakke. Jeg er helt vildt begejstret og meget forelsket i disse alt for skønne 70´er kaffekopper! Hende Pia ved lige hvad jeg kan lide og de passer perfekt ind på mit nye kreator - her venter mange skønne aftener med syslerier og latte i massevis - nu i en ekstra lækker retrokop!





Sødeste Camilla.
Tak for stof. Tak for inspiration. Tillykke med nyt kreator.
Kærligst Pia

Ingen kommentarer: