onsdag den 4. november 2009

En dag for hjernen

Hjemvendt fra temadag med mit arbejde. Alletiders mulighed for at sætte gang i tankevirksomheden og granske lidt over nutiden og fremtiden... "Hvordan ser hverdagen ud i 2015"? var temaet. Der kom rigtig mange gode bud og gav uden tvivl motivation til at arbejde i disse retninger, selvom jeg ikke aner hvor jeg er rent arbejdsmæssigt? 
Nu er hovedet fyldt for i dag og jeg er snart gået på weekend - jubii, den starter allerede imorgen for mit vedkommende!'





Vores kursus blev holdt på Gammel Estrup og vi fik selvfølgelig lov til at gå og snuse lidt rundt, også i deres butik, som bød på alverden skønne sager, som naturligvis bar præg af gamle dage. Jeg kunne ikke lade være med at tage et par billeder, som inspiration til pigernes julegave. Har i sinde at lave et køkken til dem og finde små gamle blikdåser, bøtter, kander og hvad jeg nu ellers kan hamstre af gyldne skatte.





På vej hvem fra kurset gik jeg forbi genbrugsbutikken og jeg har altså svært ved ikke lige at stikke hovedet indenfor, det gjorde jeg så også i dag og fandt lidt stof og nogle små søde julelanterner. Jeg samler nemlig på de her kirker, juletræer, huse osv hvori man kan sætte et fyrfadslys. Det varmer og hygger så godt på en kold vinteraften og det må jeg da i den grad sige det er i dag! KOLDT! 1,5 graders varme (eller kulde) var det i eftermiddag - det er jo ikke for hvide mennesker!!



Ingen kommentarer: