søndag den 25. april 2010

Build A Bear... og min bare...

Hvem der da bare hed Leif og kom fra Tommerup. Tror han sidder og gnider sig i sine store hænder, mens småbørns familier står i kø i timevis for at betale i dyre domme for den kære Build A Bear bamse med alt det meget tilbehør, som ingen grænser kender... 
Ida og Laura aner ikke hvad det er (endnu!), men det gør deres skønne kusiner Freja og Nana. De har kjoler, rulleskøjter, stilethæle... you name it. Nana fik sin Build A Bear Marie, da hun afleverede sine højt elskede sutter for noget tid siden. 
På tirsdag fylder hun 3 år og i dag skal hun fejres. Og selvfølgelig skal hun have noget til sin bamse. Så mig igang med pensel, tapet, stof og symaskine og ta ta ta taaah, et styk dukkeseng med dyne og pude. Håber Nana synes den er hendes lille Marie værdig!!




Lige et billede af dukkesengen, da den blev hentet hjem fra Ikea - længe leve Ikea!!

5 kommentarer:

Kirsten Søeballe sagde ...

Det er en rigtig flot seng du har fået lavet ud af den lidt kedelige Ikea seng :-)
Bamsen må da virkelig sove godt i den .
Mvh Kirsten

Anonym sagde ...

Hvor er den bare flot!!!! Hun bliver da lykkelig :)

SiriR sagde ...

Det er da bare blevet den flotteste seng!

Unknown sagde ...

Ja for søren som du kan!! Den er bare blevet fed!!!

Ang. hjørner på mine billeder.. jeg bruger picnik.com. Et fint billederedigeringsprogram.. Det koster vist nok omkring 7-8 euro om året.. Kærligst fra C

Cecilie sagde ...

Hvor er den blevet flot.
Den vil jeg bruge som inspiration, for det er vidst på tide Ida får en dukkeseng.
Jeg havde bare slet ikke set potentialet i den lidt kedelige ikea seng.

Tak for inspirationen.