mandag den 26. april 2010

Mit stille rum

Jeg er nok mest en pige der har det bedst med fingerne i nogle kreative syslerier. Men ind imellem nyder jeg at krybe ned i sofaen med en god bog og så har jeg svært ved at slippe den igen før sidste side er læst... hvis den fanger vel at mærke. Ellers kan det tage mig måneder at komme gennem en bog eller også læser jeg den kun halvt færdig.
Jeg er netop blevet færdig med "Lys i Livet", hvor Cecilie Frøkjær interviewer Jane Aamund. To meget spændenede og inspirerende kvinder. Jeg åd den råt og fik lyst til at kaste mig over en af Jane Aamunds bøger "Colorado drømme", som jeg netop er startet på. Er spændt på om den fanger for jeg bliver mest grebet af biografier eller historier fra den virkelige verden. Men "Colorado drømme" er vist også et udpluk fra Jane Aamunds liv. Jeg glæder mig til at forsvinde ind i en verden fuld af ord... snupper lige et par sider inden drømmeland kalder.


1 kommentar:

Kristine sagde ...

Tak for inspirationen ;)