lørdag den 12. marts 2011

Tømrer veninden

Vi sidder omkring aftensmaden. Ida har sin hjerteveninde Zofie på besøg. Ida tørre fingrene af i sin bluse. Jeg siger bestemt, at hun er for stor til den slags. 
Zofie: Jeg har et par arbejdsbukser derhjemme, som jeg gerne må tørre fingre af i. Det er de samme som min fars. Jeg har også en værktøjskasse. 
Thomas: ... Nååh, har du så fået hængt nogle billeder op på dit værelse?
Zofie: Nej indtil videre har jeg kun fået hængt klistermærker op.
Dagens middag bestod af følgende:
Forret: Pasta med broccoli, blomkål, bacon, pølser og kylling (smagte himmelsk).
Hovedret: Havregrød med smørklat i.
Dessert: Alverdens is.
Dagens motion: pudekamp!







3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke dejlige billeder!!! Det er jo kun til at blive i godt humør af :) Glæder mig til at se dig igen. Mysser

Kaspara sagde ...

Heisan!
Herlige venninner og herlig putekrig; det kan jeg like som mosjon!
Tusen takk for søte ord på bloggen min! Glad dag til deg!
Smil og klem fra Kaspara

Anne Thompson sagde ...

Det lyder som en dejlig dag!