lørdag den 12. marts 2011

Den søde sørøver

Fastelavn er ovre, men jeg må lige vise min pirat frem. Jeg gik nu igang med kostumet inden familien fra Kalundborg blev kapret i Adembugten. Det virker på en måde lidt malplaceret at skyde en pirat ud i disse tider, men hende her er nu meget fredelig. Lad os kalde hende den søde sørøver.
Vest og bukser er hør, hvor jeg har påsyet læder og snøre. Skjorten er fra genbrugsen, som jeg har syet om og lavet lidt poseeffekt med smock. Et gammel bælte af mit, som jeg har flettet med noget julemands sækkepose stof. Nemt og enkelt. Ida ville have mig til at lave et lignende kostume, som det jeg lavede til Thomas, da vi var til Hard Rock Hell festival i Wales. Hun var godt tilfreds med resultatet.
I får også lige et billede af kostumet jeg lavede til mig selv (:



Ingen kommentarer: