søndag den 15. maj 2011

Søndag med søndag på

Hvilken herlig søndag der bliver brugt til lige netop det søndage bør bruges på. Alt og ingenting. Kalenderen bør altid stå blank denne dag og jeg prøver søndag efter søndag. 
Jeg er trukket i mine største underbukser (læs: underbukser) der dækker min bagdel og mere til. Den mest behagelige bh (hvorfor egentlig bh, ingenting havde været endnu mere behageligt). Tivolifarvet strikstrømper og et kakigrøn sæt joggingtøj, som på ingen måder matcher til strømperne, men fælles for det er, at det er behageligt. 
I dag er jeg behagesyg. Jeg har spist makrelmadder til morgenmad og gøre det igen til frokost og aften hvis det passer mig. Ingen kan lugte mig, for jeg er alene. Jeg vil smide mig på sofaen, hvor jeg herfra kan se nullermændene under skænken. Jeg vil lade dem ligge. Jeg vil ikke røre en finger, andet end den der gør det af lyst. Derfor vil jeg måske finde min symaskine frem, race lidt på den og se hvad det kan blive til. Jeg vender tilbage senere. Så må vi se hvad dagen fik af indhold. Lige nu har jeg ingen forventninger om noget... Det bliver en god dag!





5 kommentarer:

Louise sagde ...

Hvis jeg boede noget tættere på ville jeg komme forbi med min symaskine og hygge med dig :-)
Især hvis du bød på en makrelmad.
God dag C.
Knus Louise

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Du er ALTID velkommen Louise!!

Unknown sagde ...

det lyder som en rigtig hyggelig søndag :D

Karina Schkliaroff sagde ...

Søndag er nemlig sådan en dejlig dag. Jeg er helt enig i, at den helst skal holdes fri for planer, for synes altid den går så stærkt.

/Karina

Anna sagde ...

Det virker som en helt igennem dejlig søndag:-)