torsdag den 15. september 2011

Sengebordslamper

Jeg er i fuld gang med at sætte mit soveværelse i stand. Ting tager tid og det er åbenbart ikke noget jeg lige får ordnet over en weekend. 
Det er så småt ved at tage form og det bliver rigtig godt synes jeg!
Jeg er kommet til lampevalget, eller det vil sige jeg har købt sengelamper. Jeg er fuldstændig forelsket i Verner Pantons Flowerpot, men jeg er på ingen måde forelsket i prisen! Måtte finde et alternativ og faldt pladask for Soho bordlampen fra Ilva til en overkommelig pris! Den er enkel og har stadig lidt retro look over sig.


Soho bordlampe
Flowerpot bordlampe

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Den er da et rigtig fint alternativ - har selv et make-over projekt i soveværelset, som tager riiiiigtig lang tid:-)

Kristiane sagde ...

Åhhh kender det godt. Vi lige flyttet og jeg har i den andledning også skulle indrette en masse nye rum, ting tager tid og koster penge, så jeg har også valgt at tage et rum af gangen. Næste rum bliver soveværelset, så når engang du færdig med dit, vil jeg gerne have lidt inspiration. ha ha... Men super fed lampe!!!