mandag den 12. september 2011

Tillykke Ida pomfrida

Tillykke til min lille skat, som i dag stolt kunne skrive "Ida 6 år" på tegningerne, som efterhånden er skiftet ud eller kombineret med alverdens bogstaver og små ord. Det er stort, men hun kan ikke helt forstå hvorfor hun aldrig bliver ældre end Zofie, som er 8 måneder ældre end hende. Nej i den alder kan man ikke blive stor hurtigt nok... Det fortsætter til omkring de 20... Herefter prøver vi at standse tiden. 
Lige nu prøver jeg ihærdigt at standse tiden. Det er nu ikke fordi jeg føler mig halvgammel (åhh ha uhh nej da!). Det er fordi jeg vil kunne holde min lille pige i armene og ikke lade hende vokse ud af dem!









7 kommentarer:

Ulla sagde ...

Kæmpe stort tillykke med smukke Ida!!
Kram herfra.

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Tusind tak Ulla!

Anonym sagde ...

Og en hilsen herfra Åbyhøj. Glad for at kunne følge lidt med i deres liv herinde Camilla. Hilsen en far som heller ikke har lyst til at de skal blive alt for store og helt glide væk...

Anonym sagde ...

I den alder så de gerne de lige kunne springe et par år "opad" så man kan føle sig stor.... lad hende ALDRIG vokse ud af dine arme ..... det er så trygt i favnen hos sin mor ;-)

<3 Mormor

Anonym sagde ...

Et forsinket tillykke med din Ida. Jeg bliver helt glad af dine billeder - min ældste hedder også Ida og havde da hun var lille briller fra Lindberg - så dine billeder vækker gode minder!
Jeg håber Ida havde en dejlig dag.

Louise sagde ...

Tillykke med hende søde Camilla :-)

Ditte sagde ...

Stort tillykke med hende, Camilla. Det må jo betyde, at det er 6 år siden, jeg blev gift - kan godt huske, da du kastede dig rundt med kæmpe mave og tog billeder :-)