lørdag den 28. januar 2012

Min lille brud




Laura vil være prinsesse til fastelavn. Altså sådan en lyserød satin satan med dingenoter her og der og alle vegne... Ligne de 17 andre piger i børnehaven, som har det samme lyserøde forfærdelige mainstream kostume på. Hmm, I don´t like. Men nu er det jo heller ikke mig der skal klædes ud, så jeg burde være ligeglad og adlyde min datters ønske. Men det er så her jeg nedlægger veto!
Jeg måtte prøve at sælge lysten til at bære kjole og komme så tæt på prinsesse drømmen som overhovedet muligt, uden at det skal være lyserødt!
BINGO. En brud må hun da være! Og når bedstevennen Holger også går i børnehaven kan han da ikke andet end være gommen... Det er et yndigt par. Bare vent og se. Laura fik dog sneget ind at en brudekjole jo godt kan være lyserød. "Nej Laura, en brudekjole kan absolute ikke være lyserød. Det vil blot ødelægge enhver form for god tan, det må du da kunne forstå!"
Nu er kjolen syet ud af nogle gamle gardiner. Laura har indtaget sin nye titel og hun elsker sin hvide kjole. Og man kan både spise chokolade og drikke kakao med kjolen på uden (næsten) at lave pletter. Jeg mangler endnu at lave sløret... så er hun klar til at blive afsat. Ihvertfald for en kort bemærkning! 

12 kommentarer:

Julie sagde ...

Hvor er hun fin, hun skal nok komme til at tage kegler:-)

Prinsesse Suh sagde ...

Heldige pige, og hvis mor ikke villehave lyserød i kjolen kan man da altid tage en trøje på indenunder!

Trine (groovy baby) sagde ...

Nårh, hvor er hun fin. Lækre, lækre billeder, som vanligt. Jeg skal snart igang med Wilmas kostume....og hun har for første gang givet udtryk for noget, der lugter lidt af pige - så her skal lyserød være en sjælden, velkommen gæst....(bare det så ikke bli'r vanedannende - GISP)

Superheltemor sagde ...

Hvor ER hun bare dejlig! Og er helt enig mht det lyserøde - det kan seriøst tage overhånd!

Jane sagde ...

Hvor er hun bare skøn!

Louise sagde ...

SMUKKE LAURA

Pia sagde ...

Hun er fantastisk. Holger må virkleig oppe sig, for at matche den smukke brud. :-)

Pernille - Mormedmere sagde ...

Hvor sødt. Er sikker på de bliver det fineste par :o)
Rigtig god weekend

Mirjam sagde ...

Sikke en fantastisk lille brud. Jeg er sikker på at hun bliver meget finere end alle de lyserøde prinsesser :) Bare du ikke ender med at gifte hende bort i så ung en alder fordi hun er så bedårende ;P

Tak for din dejlige kommentar på min blog - den blev jeg rigtigt glad for :)

Kh. Mirjam

Unknown sagde ...

Ak ja, i en hver pige bor en prinsesse :-)

mette b sagde ...

Selvfølgelig elsker hun sin fine brude(prinsesse)kjole. Den skal hun nok få meget glæde af, gætter jeg. Hvor er hun kær :)

..... sagde ...

Hvor er hun fin. Hvor er gulvtæppet fra?