søndag den 18. marts 2012

Genbrug igen igen


Er ved at skabe et "omsejler" miljø i vores gang. Endelig fandt jeg en flot globus. Bemærk landet forneden. Der er jeg på vej hen om en uge - Jubii!!



Fandt endnu en skøn rød bøjle til entreen.



Et par mørkeblå stiletter til min småblomstrede sommerkjole i mørkeblå og røde farver - sååå skøn er den.




Fandt også et par flade ballerinaer. Skal nok mest gå med dem i hånden, når jeg dingler hen af stranden på Copacabana med min skønne såmand i hånden og med sand mellem tæerne...

Globus 50,-
Bøjle 5,-
Stiletter 25,-
Ballerinaer 15,- 
Der går lidt sport i at finde fine ting til billige penge. Hvad der er sparet er jo tjent, som man siger (:

2 kommentarer:

Arlianas sagde ...

Shh... Jeg er slet ikke misundelig!

Unknown sagde ...

Du fik sat mig igang Camilla.. Der ligger et indlæg til dig. tak :-) Knus C