lørdag den 12. maj 2012

Lige til at holde ud!


En weekend lige til at holde ud. 
Jeg er alene hjemme. Klokken er 15. Jeg har stadig nattøj på, det er ikke kønt, men det får lov at blive på. Har set fire afsnit "4-stjerners middag" og kunne have slugt fire mere! Zapper, laver fotoalbum for året 2011, daser og dovner og nyder det til fulde. Det er skønt med sådanne weekender, uden en eneste aftale i kalenderen, hvor timerne bare får lov at passere med ingenting eller alting, afhængig af jeg jeg lige har lyst til. 
Nu vil jeg nappe mig en knækker med ost og smide mig på sofaen med et tæppe bagefter.
Idag er jeg den ungkals lignende luddovne starut der tidsfordriver, nørder, spiser fra sofaen med flimmerkassen kørende... Imorgen er jeg tilbage som den ansvarsfulde mor der handler ind til en uge, laver madplan og sidder omkring spisebordet mindst fire gange om dagen... Er det personlighedsplitting?
Livet er fame til at holde ud!

6 kommentarer:

TinaLykke sagde ...

Det lyder godt nok også hyggeligt!

Her er huset fuldt af børn og deres legekammerater, manden er på job, der er pepsi max i glasset, hjemmelavede romkugler i maven og nu står den på lidt syning. Det er også lige til at holde ud ;)

God weekend
Kh Tina

Skt. Helena sagde ...

Det lyder som en helt vild dejlig dag. Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der kan dovne den så meget :-)
Lige i disse dage har jeg dog behov for at få nedbragt min to-do liste for ikke at blive bims oven i hovedet. Men hver ting til sin tid, ik'?

Unknown sagde ...

Kan godt forstå du nyder en dag i nattøjet:-) Her er det kun de skoldkopramte unger, der aldrig er nået ud af nattøjet idag...

Anonym sagde ...

Uh - det ser skønt ud!

Pernille - Mormedmere sagde ...

Sikke en skøn dag. Sådan en ønsker jeg mig også snarest - det kan vi vist alle bruge i ny og næ ;)

Anonym sagde ...

Skønne billeder!!! :)