søndag den 30. november 2008

Julen starter idag

Denne morgen var virkelig virkelig smuk. Ærger mig sådan over jeg ikke havde husket mit kamera, da jeg og mine to smukke piger satte os i bilen på vej til Århus - Tranbjerg - farmor - ud til farmand, som havde sovet der efter julefrokost sammen med alle ishockeygutterne.
Solen kunne kun lige skære sig gennem disen der lå henover den frosne jord - sååå smukt!

Idag skriver vi 1. søndag i advent. Ida og jeg fik bikset en adventskrans sammen... lidt utraditionel, samlet af småting jeg havde liggende i diverse kasser. Pink lys, pink små julekugler og guldglimmer... smuk vil jeg ikke kalde den, men vi hyggede os med at lave den og det er vel hovedsagen. Imorgen finder vi lige lidt gran - så er det JUL!

Jeg nyder denne tid på året... sterinlys over hele stuen, små nisser i nakken, når man læner sig tilbage i sofaen og hjørnet af fjernsynsskærmen er også dækket af et nissekærestepar... ren hygge!

Jeg fik den største chokoladekalender af min dejlige mand idag, Idas kalenderpakker er hængt på en snor, så kære jul, kom bare an... Her i Fælledparken er vi klar til at modtage julen og alt hvad den fører med sig af godter og andre lækkerier!

Ingen kommentarer: