mandag den 3. november 2008

Min verden har udvidet sig... endnu mere


Ja, nu har Henrik længe snakket om den her blog man kunne benytte sig af på nettet og jeg ved egentlig ikke helt hvad den kan, udover at være en form for dagbog?? Men man er vel med på nutidens trend! - også selvom man bor på næsetippen - midt i en lille landsby på Djursland. Ja og helt lille er den jo ikke! Her er bare skønt og vi flytter næppe herfra igen!

Efteråret er nu over os og skoven er bare helt fantastisk smuk, med alle de flotte farvenuancer af blade der blæser af træerne, falder til jorden og lægger sig som en dyne på den våde og efterhånden kolde jord. Jeg nyder at vi har skoven lige i baghaven, selvom vi ikke er så flittige til at benytte den, som jeg gerne ville at vi var - men vi kan!

Termostøvlerne er fundet frem og der går nok ikke lang tid før flyverdragten også finder sin plads på lille Ida. For hende er alle årstider herlige! Hun elsker at bo her på næsen, hvor der er alle muligheder for at få en skøn skøn barndom! Det er bare at kaste sig ud i det - ligesom jeg gør på denne blog som nu er skudt igang!

Ingen kommentarer: