torsdag den 19. marts 2009

Sykørekortet ej forgæves


Nu er jeg sgu medlem af en syklub... jajaaa.
Hvad er det der gør at jeg ikke frembrusende springer frem og fortæller at jeg går i syklub? Det er da total sejt at man blot ved et stykke stof kan fremstille alverdens skønne sager.
Ting bliver puttet i kasser, sådan er vi mennesker indrettet og en syklub er kun en sykasse værdig, og det er blandt flest, ikke det der hitter! Det går under samme kategori som en strikkeklub... Kan du se det for dig? En flok DAMER i Stina trusser, der snakker om pind 1, 2 eller 8, om uld, bomuld eller bambus garn, samtidig med at de sladre løs om hende den fraskilte der lige er flyttet ind i nabohuset med sine to unger... hun lagde i med blomsterdamens mand siges der... snakken går i samme fart, som strikkepindene og de kan sagtens følge med - fordi de stortset ikke er gået op i ret meget andet end det her skide strikketøj...
Sådan en kasse vil jeg ikke puttes i fordi jeg nu er i en syklub! Og jeg vil gøre mit ypperste for at bryde ud og pladserer den i en k(l)asse helt for sig!

Ingen kommentarer: