torsdag den 19. marts 2009

Huler, pirater og prinsesser...

Jeg har været på loftet og finde stoffer til at forsøde børnehaven med. Ja, nu snakker vi ikke den slags stoffer, selvom tiderne på mange måder har ændret sig - men der er vel grænser!

Nu skal der liv i de gamle klude og det kræver vist lidt af min fantasi at sy pirater... Det er jo ikke lige i de baner jeg plejer at udfolde mig på min symaskine. Men sjovt skal det nok blive. Jeg har så mange ideer´, nu er det bare at føre dem ud i livet. Heldigvis er vi 4 i syklubben og det skal nok blive hyggeligt at mødes i børnehaven efter luk... vi skal vist have en kageordning i hus - det gør sjovt nok socialt samvær ekstra hyggeligt haha. Det samme må Pia have tænkt, for hun medbringer syklubbens første kage... mums.


Igen en fantastisk solskinsdag! - ja, jeg vil faktisk, nu jeg snakker stoffer, sige at det er min form for narko! Mon det er vanedannende? det tror jeg nok det er!

Ingen kommentarer: