søndag den 17. maj 2009

Ren win win situation

Nogen bliver høj af stoffer, andre af fart eller bungyjump... og så er der mig, der bliver høj af, at rende på loppemarkeder eller i genbrugsbutikker og gøre en særdeles fremragende handel!
I dag var en af slagsen. Her kommer mit køb; 
En solgul kjole med motiv, rød buksedragt med aplikationer, en rød kjole, en lille rød kyse, alle fire ting fra de glade 70ere og naturligvis velour! 
Det fedeste sengelinned, pudevår og dug, også fra 70erne. 
Et fleecetæppe til Ida fordi hun frøs, mens vi gik rundt. 
Et tørklæde, en tunika og en Nørgaard paa strøget t-shirt til mor her. 
En prikket hættetrøje til Ida. En brun/gulstribet bluse, en sommerdragt med korte ben og ærmer, en cowboy selekjole, en lille blå/tyrkis sommerskjorte og en sommerhat til Laura.
En julemandsdragt med skæg, nissehue og sæk til farmand (han passer det på en studs - han prøvede det mens Ida sov til middag)
Til sidst en flødekande og sukkerskål, som jeg egentlig ikke ved hvorfor kom med hjem?? 
Tah tah tah taaaah! Man tror det næsten løgn, men den samlede pris sneg sig op på 90,- Jeg tror godt lillemor må shoppe igen en anden gang, hvis jeg kan gå sådan amok for små hundrede kroner! I love it!
Jeg slæbte hjem med en julemandssæk fuld af skønne sager og spejderne var glade for at få tyndet ud i alle loppetingene... en ren win win...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Win win