onsdag den 10. juni 2009

Som hun da kan sige det


Selvom jeg tit og ofte føler mig som et serviceorgang overfor mine to skønne piger, så er det intet imod det jeg får tilbage!
Ida er en glad pige der ikke tager ret mange ting særlig tungt. Hun er som jeg har sagt så tit en rigtig solstråle og det kom til udtryk i dag. 
Da jeg henter hende fra børnehaven opdager jeg at der er klippet et stort hul i hendes leggings (IGEN!) og hun prøver så godt hun kan, at forklare at det var noget hun lige kom til... skal da lige lovet for det var en upser så!
På vej hjem siger jeg til hende, at hvis hun gør det EN gang mere, så får hun aldrig mere fredagsslik (hmm, og jeg er pædagog!)
Under aftensmaden fortæller vi far om hullet i bukserne og jeg siger;
mig: Kan du huske hvad det var jeg sagde der ville ske hvis du gør det igen?
Ida: Ja, hvis jeg ikke klipper hul i mine bukser igen, så får jeg fredagsslik!!
Det gav lidt stof til eftertanke. Børn er bare nogle små lyse skabninger. 

1 kommentar:

Betina sagde ...

IIH hvor er hun herlig, så kan du lærer det mille ;)

Hvor er de smukke jeres 2 piger

Knus Betina, Malou, og tvillingerne i maven