søndag den 27. september 2009

Hvad skal barnet hedde?

Igår var vi til barnedåb hos min hjerte veninde gennem 25 år. Det var ikke hende der skulle døbes, men hendes søn. 
Gaven var ikke svær at finde! Havde nemlig, for et par måneder siden, fanget et par gode billeder af hendes lille søns fod og hånd. Jeg fik det sendt til England, hvor det blev trykt på lærred og resultatet blev super flot! 
Jeg var så vanvittig spændt på, hvad de ville synes om gaven og reaktionen blev som jeg havde håbet! Der findes ikke noget bedre, end at give gaver der bliver modtaget med begejstring!





Når du skal ud på din færden
I den store vide vilde verden
Et par ord herfra os på din vej
Da vi ønsker det bedste for dig


Verden er et fantastisk sted at være
Her kan du leve, lege, være og lære
Ja, smile, elske, græde og le
Husk blot -
kun med hjertet kan du rigtigt se


Engang imellem er livet ej så ligetil
Det skuffer og gør ej, som du gerne vil
Men efter regn kommer solen igen
Du møder én som bliver din bedste ven


Endnu har du kun smagt en bid af livets stykke
Vi håber du må finde den store lykke
Husk bare at nyde hver eneste stund
Sjovt skal det være at hedde Milan Lund





Den lille fyr havde den fedeste dåbskjole på, hvis man kan sige det om en dåbskjole. Den blev syet i 1977 i det skønneste patchwork. Må simpelthen prøve at gøre det efter engang!
Nu må jeg hellere færdigegøre mit eget stykke patchwork i form af en hynde til min gamle gyngestol, som jeg har brugt til ammestol. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat og ikke mindst til at tage en lille gyngetur i denne gamle malkestol (:

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej:-) Meget inspirende og sjov blog du har... Læser lidt med engang imellem. Må jeg spørge hvor meget det kostede at få billederne printet på lærred? Har selv en lille pige og ville elske at have sådan nogle fine billeder til at hænge:-)
Mvh. Maria

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Hej Maria

Mange tak for din kommentar!
Billederne her kostede mig 250,-stk. Jeg kan ikke helt huske målene, men de var ikke så pokkers store (40x25 eller noget i den stil)

Hilsner herfra