torsdag den 10. september 2009

Kan selv

Chris har tll aften bagt hjemmelavet pizza. Behøver jeg at sige det smagte himmelsk! Næsten som italienerne bager dem og meget bedre end dem de såkaldte "italienske pizzerier" bager her i Danmark.
Vejret har været fantastisk i dag og derfor ville vi selvfølgelig spise udenfor - hvem ved, måske for sidste gang i år. Vi sætter os til bords, men den lille frk Laura går målrettet hen mod børnebordet og sætter sig med ryggen til os, klar til servering. 




Oplagt mulighed for at øve hende lidt i at spise pænt. Damen går i krig med rugbrødderne. Hun kræver noget med godaw i! Hun er sej og ikke mindst stolt over helt på egen hånd at spise og drikke. Det var dog lidt svært både at styre rugbrødderne og koppen samtidig. Inden længe er hun færdig og rejser sig med både kop og tallerken og vupti, så er hun klar på eventyr og drøner ned ad vejen, drikker de sidste dråber undervejs og er et stort grin! Måske hun tænker "Nu kan jeg selv - og går nu mine egne veje..." 20 minutter senere er hun i den grad grydeklar. Det er hårdt at holde hygge fridag med farmand og klare aftensmaden helt selv!




Jeg synes lige har jeg født hende og se nu her - en selvstændig lille pige der bare vil og kan selv... meeeen synes bare stadig hun er så lilllle og nuser!

Ingen kommentarer: