søndag den 4. oktober 2009

U2 - sommeren 2010

Det er fantastisk at have noget at se frem til - glæde sig til - tælle ned til! For mig er det tit og ofte drivkræften til meget i min hverdag. 
Kan huske da vi skulle planlægge bryllup. Der følte jeg virkelig, at forventningens glæde var den halve fornøjelse - og det fortæller slet ikke så lidt, for det var mit livs skønneste og bedste fest!



Igår skrev Camilla til mig, om jeg var interesseret i at komme til U2 koncert den 16. august 2010 med plads helt oppe foran scenen!! Det tror jeg nok jeg er da!
Jeg har sat et stort kryds i kalenderen og er allerede begyndt at glæde mig!
Lige nu vil jeg bare glæde mig over vores to småpiger der render og laver ulykker i stuen i selskab med Bamse - så kan det kun gå galt!



Bemærk vores sofabord. Lillesøster rydder alt! 

1 kommentar:

Fru Thornholm sagde ...

Sikke da en dejlig veninde du har. Dejligt! :-)