onsdag den 31. marts 2010

Bytte bytte købmand??

Det er forår og jeg trænger til forandring! 
Jeg har været ved at kigge nogle af alle mine mange vintage stoffer igennem og klippet lidt i dem. Måske en af jer kreative piger derude i blogland kunne være interesseret i en lille byttehandel?? 
Du får alle disse mange skønne vintage stoffer og jeg får nogle af dine? Eller måske noget lækkert vintage tapet? Synes det kunne være drøn hyggeligt at modtage en bette pakke af Postmand Per - næsten som juleaften her midt i foråret.
Her kommer lidt mål på det jeg kan komme i byttesækken.
Der er 7 stykker stof med følgende mål:
110x70 cm
100x70 cm
60x45 cm
50x25 cm
140x55 cm
80x40 cm
60x35 cm
Kom frisk!











4 kommentarer:

Therese sagde ...

jeg kunne godt være interesseret i lidt af nr. 4 + 5 (det blå og brune med blomster).
Jeg har lidt stof jeg kan bytte med, send mig en mail (tess@stofanet.dk) - så kan jeg sende et par billeder af mine stoffer... ;o)

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Hej Therese

Er det nummer 4 og 5 fra bunden du er interesseret i?
Jeg havde nu mest tænkt på det som en samlet pakke, men lige de to stykker har jeg mere af og kan klippe noget til dig (: Hvilket størrelser ønsker du? Er det til patchwork eller tøj?

Jeg sender dig lige en mail :)

Julie sagde ...

Jeg vil meget gerne bytte med (fra oven) nr 4 og 7. Kig gerne forbi og se om jeg har noget der frister... ellers har jeg lidt mere tapet som ikke er på bloggen..

Julia Runge sagde ...

Hej Camilla :o) Er det almindelig bomuldsstof eller er det kraftigere i det?
Jeg er interesseret i næsten alle farver, mega besværligt I know ;o) Men du kan bare sende mig lidt blandede billeder.. Ellers synes jeg at nr. 4 og 7 talt oppefra er super fede! :D
Mvh. Julia