torsdag den 19. januar 2012

Den heldige vinder...

Så nåede vi dagen, hvor den heldige vinder af min fotokonkurrence skal trækkes!
Jeg har valgt at bruge tællemaskinen på Random.org. 
Jeg er blevet nød til at lave lidt om undervejs. Nogle har smidt et lod, andre to lodder, mens andre ikke skriver hvor mange lodder de vil deltage med. Oveni kunne jeg se at, mange af dem som har smidt to lodder kun har linket til min Give Away fra deres blog og ikke lavet et specifikt indlæg... Var det til at forstå, nej vel? 
Jeg har valgt at alle deltager med et lod. 


Den heldige vinder er... tadaaa, Anne-Mette som skrev 


"Nej hvor fedt Camilla. Jeg kommer gerne til Århus og bliver fotograferet af dig <3

Jeg linker og laver et blogindlæg om din skønne Foto Give Away.

Fast læser er jeg allerede og her har du kommentaren."

1 kommentar:

Anne-Mette sagde ...

Ihh hvor er det fantastisk Camilla, hvor er jeg heldig :-)

Måske kan vi finde ud af noget en weekend i februar? Min far bor i Grenå og der skal vi nok ned til noget fødselsdag.

P.S. Du har ikke overvejet at tage med til OT julefrokost på lørdag? Det kunne da være smadder hyggeligt at hilse på dig irl.