søndag den 8. januar 2012

Køkkenkrog

Mit skab i stuen er ved at være færdig. Malingen mangler lige at hærde helt inden jeg tager billeder af det endelige resultat og viser på bloggen.
Mens vi venter, vil jeg lige vise Jer skabet fra Skagen endnu en gang. Sidst var det uden låger og det fungerede bare ikke. 
Nu er jeg glad og tilfreds! 
Ved siden af skabet har jeg hængt et billede i keramik, som sømandens mor har malet tilbage i 1980. Jeg er meget glad for det og selvom farverne måske ikke passer til det lyseblå skab, så synes jeg alligevel det klær det hyggelige hjørne. Jeg har det jo så godt med sjæl og historie. Det er der kommet i køkkenet også.
Jeg er nu oppe på at have fundet fire teaktræs stole. Kun én med sort læder på sædet. De andre har jeg valgt udfra stand og design. Så måtte jeg tage med, at sæderne var skrækkelig grimme i stoffet! Nu må jeg så selv prøve at kaste mig ud i at ompolstre. Kender I måske nogle steder på nettet, hvor man kan købe skind rester i sort?



4 kommentarer:

Stine Vasard sagde ...

Lækkert skab! og du skal nok få lavet de stole skønne med lidt læder...jeg ved desværre ikke hvor du kan få læder på nettet, men mange hobbybutikker har det jo, og sælger efter vægt
Solhilsner
Stine

Anita sagde ...

Jeg er fuldstændig smaskforelsket i keramikbilledet! Hvor er hun dog skøn og jeg forstår virkelig godt, at du er rigtig glad for det :-)

Camilla sagde ...

Hvor er det bare lækkert dit skab. Jeg leder sådan efter et mindre skab (krydderiskab) med kun skuffer som dem i dit skab, men har desværre ikke fundet et endnu og ved heller ikke´hvad de kaldes..
Jeg er helt vild med din voksdug på bordet, hvor er den fra?
Ved man kan købe læder hos firmaet laederiet.dk det er nogle super gode ting de har.
Kh Camilla
DU er velkommen hos mig på http:celinas-verden.blogspot.com

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Mange tak til Jer!
Jeg må på udkig efter læder!
Anita, min kærestes mor er skide dygtig til at male. Gjorde det meget i sine unge dage, også møbler. Det var ikke bare en farve der kom på det. Det er kunstværker.
Camilla, Jeg ved hvilket krydderiskab du tænker på. Har set det før, men kan selvfølgelig ikke huske hvor henne? De er bare så fine... Og tak for tippet omkring læderet!